Ikasleei ikasten irakastea oso garrantzitsua da, ikasketa eraginkorra egin dezaten. Irakasleok askotan azpimarratzen dugu ikasleek zer ikasi behar duten, baina oso gutxitan, nola. Gaurko saioan, egin daitezkeen estrategia ezberdinak azalduko ditugu (berreskuratze praktika, praktika banatua…) eta horiek teknologiaren laguntzaz (edo gabe) egiteko adibide batzuk emango ditugu.
BALIABIDEAK:
- Strenghtening the student’s toolbox, John Dunlosky (artikulua) https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1021069.pdf
-
Learning to Learn: Uncut conversation with John Dunlosky (bideoa) https://youtu.be/q3kU8MyAHhE
- Retrieval practice, Kate Jones https://lovetoteach87.com/2020/09/09/a-collection-of-retrieval-practice-research-and-resources/
BESTE BATZUK:
- How to Actually Use Retrieval Practice https://blog.innerdrive.co.uk/how-to-use-retrieval-practice
-
10 Techniques for Retrieval Practice https://teacherhead.com/2019/03/03/10-techniques-for-retrieval-practice/
- Retrieval practice, The Learning Scientists https://www.learningscientists.org/retrieval-practice
🎧 Entzun podcasta
ZuZeu Podcast | 10 minututan: 10 minututan gauza asko egin daitezke. Maite Goñik zuzentzen duen podcast honetan teknologia eta hezkuntza lotzen dituen hariari tirako diogu baina. Eskolan aplikatzeko trikimailu errazak, bogako aplikazioak edo azken joerak ekarriko ditugu mahai gainera. Ba al dituzu 10 minutu?